Keresés...
2014. október 31., péntek
16:16

Vitya bácsi aszonta, hogy Obama hülye

Szóval az úgy volt, hogy a suliban mondták apunak, Szijjártó papa, vigye haza a fiát, hátha ott ráragad valami, ezért kaptam a 18. szülinapomra egy kaptárat, és átvittek a szomszédba aludni, mert apu és anyu éjjel is kartellezett. Én meg nem akartam dolgozni, ezért elmentem politikusnak, mert mondták, hogy oda mindenki jó.

Az volt a dolgom, hogy ismételjem, amit Vitya bácsi meg a Hablaty Árpi mond, aki olykor elsodor egy házaspárt a dodzsemjével, majd kedvesen leüti őket. Így lettem személyes szóvivő és adtak egy szolgálati papagájt gyakorolni.

Olyan jól sikerült, hogy államtitkár lettem és kaptam autogramot baltával egy kedves azeri úrtól, 22 bizottságba kellett kolompolnom, majd Vitya bácsi aszonta, hogy nem méltó a házam, mert én leszek a személyes külügyminisztere, ezért nagyon kedvezményesen apuék adósságából vettem egy pest környéki 800 négyzetméteres vityillót, de volt spórolt takarékbélyegem is, mert nemcsak sportoltam, hanem shortoltam is a tőzsdén, 37 kedvező forintmozgást megálmodva.

De beleadtak a fuccalcsapat szponzorai is, mert a másodosztályt nálunk nagyon támogatja a Nokia, a Siemens, a Közgép és a Porsche Hungária, kaptam tőlük autót, meg okos telefont, ami nagyon rám fért. A ház mind a 32 szobája keletre néz, mert a keleti nyitás a munkaköröm, voltam nagyon szép ázsiai diktatúrákban, ahol a tiszteletemre ünnepélyes lefejezéseket tartottak.

De a minisztériumban a második emeleten nem állt meg a lift, ezért onnan mind a 220 embert kirúgtam, mert biztosan direkt csinálták. Valami nagykövetek, helyettük felvettem 20 takarítónőt, hogy jöjjön be egy kis friss levegő Bakutól Pekingig.

Vitya bácsi mondta, jelentsem ki, hogy Obama hülye és hazudik, ezért csak a State Department büfése fogadott Washingtonban, bár a helyettes államtitkárné is udvariasan megfenyegetett, hogy ide többé be ne tegyem a lábamat, akartam csinálni szelfit, de kilökte a kezemből. Ezért hazajöttem kolbászt tölteni, nehogy már az ellenzék kérdőre vonjon.

Előtte sajnos volt egy kis malőr az európai külügyminiszterek találkozóján, mert a német kolléga rendelt tőlem két kávét, biztosan összetévesztett valakivel. Tegnap meg sajnos eltévedtem a házamban, de kimentett a hároméves gyerekem a gardróbból, ahol átöltöztem indiánnak, hogy harcoljak a sápadtarcúak ellen.

Vitya bácsi mondta, hogy legyőzzük Amerikát, ezért írtam a baltásnak, hogy küldjön nekem tomahawkot és Mont Blanc tollakat.

Vitya bácsi nem szereti az internetet, ezért füstjelekkel tartjuk a kapcsolatot Dunakeszi és Felcsút között, utána eliszunk egy békepiát. Na, megyek Nazarbajevhez, mert műrézből csináltatok nála egy aranyszobrot Vitya bácsiról, ha hazajön Kelet-Svájcból, ahol a lánya miniszternek tanul, mert a nyugati egyetemek haldokolnak.

Szerencsére a tegnapi fuccal bajnokin lerúgtak, így Kim Dzsongun nagyon fog nekem örülni, hogy ugyanúgy sántítok. Megalakítjuk a magyar-koreai tengelyhatalmakat, ahol apu egyedül fog kartellezni anyuval.

Peti

(Sándor Erdős)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Back to top!